2010 m. balandžio 23 d., penktadienis

Nėrimas: medis iš pynučių


 

Sveikos, merginos, 

šiandieną jums parodysiu kaip aš padariau tokį didelį darbą. Jis yra A3 formato. Šį darbą dariau prieš Žemės dieną (kovo 20d.) kai ruošiausi tokiai konferencijai :)
  
  Taip atrodo mano darbas.


Kaip dariau aš?

Nusipiešiau medį (ąžuolą). Tu gali piešti sau patinkantį medį :)
Pirmiausia prisinėriau žiauriai daug pinučių (manau, kad tu moki jas nerti).
Vėliau išsiklijavau tai kas paprasčiausia - dangus.
After that aš paklausiusi dailės mokytojos patarimo padariau saulę lapo viršuje.
Klijuojant medį reikėjo laaabai daug fantazijos...
Manau, kad tu jos turi ir tau gausis ne prasčiau nei man!!! :D

P. S. dabar šis medis išvyko į parodą ;)

Martyna

4 komentarai:

Ieva rašė...

Labai gražus darbelis.
Sunku buvo tokį padaryt?

martyna rašė...

Ačiū ;)
Sunkumo tai nesunku, bet dariau gal visą mėnesį.
Prisėdu ir paklijuoju po truputį :)

Aušrinė ♥ rašė...

O klijavai su skystais klijais ar kokiais? :)

martyna rašė...

Aušrine - su lipalu. Bet kai galų gale išseko kantrybė viską taip gerai prispaust, su superMoment pradėjau klijuot ;)