2010 m. spalio 9 d., šeštadienis

Kaip pasidaryti segę?

Sveiki, ilgai ruošiausi šiam straipsniui, tad nepamirškit pakomentuot, nes man LABAI svarbi Jūsų nuomonė.

Taigi, Jums prireiks:
1. Gabalėlio vilnos
2. Kempinės
3. Vėlimo adatos
4. Adatos
5. Siūlų
6. Žirklių
7. Kaspinėlio
8. Karoliukų
9. Žiogelio
10. Jei norite "Super moment" arba karštų klijų

Na, o kai susirinksi reikiamas priemones, daryk taip:
1. Pasiimk kuokštelį vilnos ir padėk jį ant kempinės, tada badyk jį adata, tol kol jis sukietės.
Taip pat galima velti šlapiuoju būdu. (Jums reikės ūkinio muilo ir vandens (gal aš veliu ne taip kaip reikia, bet tai gana greitas būdas), LABAI gerai išmuilinkite rankas, ir sukite vilną tarp delnų (jei paimsite mažai muilo jis pasidarys apvalus)). Segę galima dalyti ir iš paltinės medžiagos, tačiau vilna, man priimtiniausias būdas.2. Kai suvelsite savo pagrindą reikia apkirpti veltinį, taip kad kraštai būtų lygūs (galite kirpti nebūtinai apvalią arba ovalią formą, segių būna visokių, tad galite daryti ir keturkampę, o gal net netaisyklingos formos. Viskas priklausys nuo Jūsų fantazijos).3. Laikas siūti kaspinėlį. Jį siūkite maždaug tokiu principu: Užlenkiu prisiuvu, atlenkiu prisiuvu ir vėl per naujo :)4. Laikas siūti viduriuką (stambesnis karoliukas, saga arba akmenukas) ir karoliukus. Juos galite siūti, tokiu ornamentu, kokį tik sugalvojate (aš pasirinkau patį paprasčiausią - aplink viduriuką, ratu, tada ornamentai gaunasi lygiausi)5. Na ir paskutinis dalykas, tai žiogelis prie nugarinės pusės (jį galite priklijuoti, arba prisiūti)6. Na, štai turite savo segę, kuri puikiai tiks po marškinių apykakle. Sėkmės nešiojant ;]]

9 komentarai:

BiškiGabrielė rašė...

Sorry, kažkaip kai suspaudžiau su skeneriu, nukrypo viduriukas ;D

Ieva rašė...

Wow :DD Gražu :D
Reikės pabandyt pasidaryt :)

Vakarė rašė...

labai grazu :)

Rūga.* rašė...

sagė nereali, bet kodėl tavo foto tokios išplaukusios?

BiškiGabrielė rašė...

Nes mano fotikas labai, labai, labai lievas ;DDDD

Call me Fruitini rašė...

Bet vieroj vilnos galima odinę medžiagą dėt.

BiškiGabrielė rašė...

Taip, pagrindas gali būti ir odinis ir kaip minėjau paltinės medžiagos, bet kažkodėl aš įsivaizduoju, kad į odą labai sunku siuvinėti, juk ji vis tiek kietesnė...
Nors nežinau, nebandžiau ;D

Call me Fruitini rašė...

Aš dariau, nesiuvinėjau, o su karštais klijais klijavau. Ir graži išėjo, mėlyna. O vietoj tų juostelių šonuose aš uždėjau mėlyną kailiuką (mm)

Simona rašė...

Įdomu būtų pamatyti tavo darbelį :)

Jeigu norėtum pasidžiaugti, siųsk el.paštu - rankdarbiunamuciai@gmail.com