2010 m. spalio 11 d., pirmadienis

Nutarimai + pradedu!


Sveiki, mielieji,

Padarysiu tokią trumpą apžvalgėlę ir savo išvadas dėl susirinkimo.
Visų pirma, manau, būsiu aktyvesnė, nes stengsiuosi suplanuoti savo laiką. Kadangi rašau dar viename blog`e (apie stardoll`ą), tai turiu neapleisti ir jo. Žiūrėsiu, kaip man gausis, bet abu blog`us myliu vienodai! 
Dar kai kas. Mes nutarėme, jog kiekviena savaitė turės temą, pagal kurią mes kursime rankdarbius, kelsime į blog`ą jų aprašymus ir t. t. 
Šios savaitės tema, manau, labai labai visiems aktualali: ruduo! Galima padarysi labai daug rankdarbių, pripiešti piešinių ir primąstyti įvairiausių dalykėlių. Tad aš ir stengsiuosi to pasiekti.

Manau, kad dar šį vakarą sulauksite mano pranešimo šia tema.

Tad: adjos amigos, mučiačos! 


Martė.

4 komentarai:

Aiste52 :) rašė...

gera pic :DD

martyna rašė...

Ai nau, ai nau :D

BiškiGabrielė rašė...

Sorry visų kad nedalyvavau susirinkime, nes mane mama netikėtai išsivežė į sodą..

martyna rašė...

nieko nieko. Aš irgi nesulaukiau pabaigos, nes netikėtai grįžo tėvai ir turėjau šutint nuo kompiuterio :s