2010 m. spalio 3 d., sekmadienis

Piešinukai

Sveiki mielieji skaitytojai. Šią savaitę nerašiau, nes labai sirgau, silpnai jaučiausi ir neturėjau laiko jokiems rankdarbiams. Dabar kai jaučiuosi daug geriau galiu jums rašyti su dideliu noru. Simona dėl blogo uždarymo, net negalvok. Juk jeigu šią savaitę mes neparašome, tai gal kitą parašysime daug daugiau. Nemanau, kad dėl to reikia uždarinėti blogą. 

O dabar eikime prie temos. Kaip matėte pavadinimą, tema bus piešinukai. Kadangi sirgdama negalėjau nieko sukurti, nes silpnai jaučiausi, tačiau visą laiką piešiau, kad nenumirčiau iš nuobodulio. Piešiniai nupiešti per kelias minutęs, tad kai kurie nėra labai gražūs. Štai ką aš nupiešiau:

Mielas piešinukas, ji nupiešiau, nes kažkada turėjau tokį paveiksliuką telefone. Jis man toks mielas... 

Šis paveiksliukas yra vienas iš mano mėgstamiausių. O svarbiausia tai, kad kai į veidą žiuri taip jis gražus, kai apverti aukštyn kojomis jis visiškai kitoks, negražus, netgi bjaurus.

Šį paveikslą nupiešti man užėmė labai mažai laiko. Apie 10min., tačiau rezultatas man labai patinka. Jis toks stebuklingas, nerealus.

Šį paveiksliuką piešiau vos 5min., o išėjo visai nieko. Galvojau ar įkelti ji, bet nusprendžiau, kad parodysiu kaip man pavyko nupiešti.

Manau, kad nereikia nieko sakyti, kiekvienas žino ką aš pavaizdavau piešinyje.


Komentuokite ką manote, ar gražu.
Beje, jeigu turite rankdarbių, piešinių siuskite man į emaila edilelija@gmail.com ir rašykite savo vardą. Vėliau įkelsiu darbelius čia ir pakomentuosiu juos. Tikiuosi nors keli skaitytojai susidomėjo ir atsius darbus.


Jūsų Edita

8 komentarai:

Simona rašė...

Nerealūs piešiniai :)

Nusprendžiau, jog blog`o neuždarysiu, skaitytojai mano taip pat, tikiu, jog laiko nebūna daug, bet kai neturime ką veikti padarome labai gražių rankdarbių, juos juk galime įkelti ir savaitgalį :) Tad- blog`as lieka, o rašytojos- parodykite ką mokate, per šią savaitę bandysiu pasitempti, tikiuosi to ir iš jūsų ;]]

Rūga.* rašė...

omg, kaip nerealiai! aš čia čiuju lieviausia 'rankdarbietė' šitame bloge ;D

Simona rašė...

Rugile- kai galėsi, įkelk savo darbelių, nes šiame blog`e sulaukėme tik vieno pranešimo :)

Edita rašė...

Simona- ačiū už pagyrimus, labai džiaugiuosi, kad blogo neuždarai.
Rugile- įkelk darbėlių, nors ir taip manau, kad tavo darbai puikus ;)

Rūga.* rašė...

sima - būtinai, ana savaitė buvo žiauriai užimta, šita biški laisvesnė, tai va dbr mokykloj skanuoju piešinius du :D

BiškiGabrielė rašė...

Įdomiai su ta mergina :)
kažkokia optinė apgaulė :D

Edita rašė...

Mhm, man tas piešinys todėl ir patinka :DDD

Rūga.* rašė...

edita - įkėliau piešinius :D