2010 m. spalio 2 d., šeštadienis

Segės

Labutis visiems ;] Turiu laisvą pusvalanduką, tad nusprendžiau parašyti čia. Šis straipsnelis apie seges. Tokio pobūdžio seges mes nešiojame dažniausiai ant kaklo, marškinių apykaklėje. Jų darymu susidomėjau maždaug prieš metus, ir tai ką Jums parodysiu yra mano 2 savaičių darbai (nufotografavau visas kiek turėjau, nes seniau padarytas jau išpirko).
Jas galima daryti visokias, ne tik apvalias arba ovalias. Jos gali būti keturkampės, netaisyklingos formos - žodžiu tokios kokių jūs tik panorėsite.
Šiandien pradėjau kaspinėlio formos (kai baigsiu būtinai įkelsiu).
Na o dabar rodau tai ką turiu.1. Dovana močiutei (dar nežinau kokia proga), kas mane labiausiai žavi, tai rudeninės spalvos...2. Šitą pardaviau mamos draugei. Labai norėjau ją pasilikti sau, tačiau ji jau buvo pažadėta.3. Dovana mano tetai...4. Šitą pasiliksiu sau. Ji buvo sukurta derinant prie mano diržo, auksine sagtimi. 5.Na o šita taip pat mano. Ją myliu labiausiai, nes ji dera prie mano baltų marškinių su juodais žirniukais.

Tikiuosi patiko. Laukiu komentarų
Gabi!♥

6 komentarai:

Ieva rašė...

LAbai gražios :))
Gal galėtum padaryt pamokėlę "Kaip pasigaminti segę" ? :)

martyna rašė...

šitas seges gaminti labai paprastą. moku jas daryt. o kalbant apie tavo darbus... labiausiai man patiko pati pirmoji. gražios, šiltos spalvos :)
tokia tik pastabėlė. man kažkiek kliūna tos tavo šypsenėlės. gal galėtum apsieiti be jų? žinok, man irgi taip buvo, kad atrodo šypsniukas atromatiškai pasirašo, bet kai nusistatai, kad aš jų nebededu ir iškart patys pranešimai geriau atrodo. na, apie komentarus nešneku. čia ir pasijuokt galima, bet straipsniuose patariu jų vengti :)

BiškiGabrielė rašė...

Ieva - gerai, padarysiu ;]
Martyna - ok, atsižvelgsiu į tai :]

Edita rašė...

Labai grazios, pamokyk daryti ;)

eglele11 rašė...

tikrai labai grazios.tik manyciau,kad pirmoji gan didoka,o seip viskas ok;)...

BiškiGabrielė rašė...

Na taip ji didelė :D
Aš pati tokios nenešiočiau.
Bet močiutė prašė didesnės biškeli ;]