2010 m. spalio 6 d., trečiadienis

Veltos sagės


Sveikos, mergičkos,

Parodysiu savo veltas sages.
Šita jau iškeliavo. Pas krikšto mamą. Asmaniškai man, ta segė labai patinka. Gal dėl to, kad tai buvo vienas iš pirmųjų pavykusių mano darbų?


Čia nėra visiškai sagė, bet kas mėgsta ekstreem`ą, tai tikrai gali tokią puošmeną įsisegti į švarkelio atlapą.


Šits man toks mielas. O dar ta gėlytės šakelė. Šiaip jį dariau naudodamasi kartoniniu šablonu. Nes tokią formą suvelti nėra lengva.


O šitą dabar svečiuojasi pas mano pusseserę. Ji man irgi tokia faina. Ir pavykus gan neblogai manau. Spalvos dera, gražiai būtų prie juodų rūbų, kad segė viską atšviestų.


Dabar atsakau į ankstesnį klausimą, užduotą dar ano pranešimo apie vėlimą komentaruose. Liemenį iš karoliukų prie drugelio sparnų prisiuvau.

xoxo
Martė.

9 komentarai:

Ieva rašė...

Kokios gražios ;)
1. Sagė ir vyšnios man patiko labiausiai :)

martyna rašė...

ačiū. labai paprasta jas nuvelti. tik svarbiausia - kietai. nes po to jos išsivaikšto ir pasikeičia forma, jei dažnai nešioji.

Ieva rašė...

O tu su adata vėlei?

BiškiGabrielė rašė...

Šiaip nemėgstu vilnos ;D Bet va tokį paukščiuką... Vau... tikrai nešiočiau ;D

martyna rašė...

taip, su adata.
Gabriele :: labai malonu girdėti :)

Call me Fruitini rašė...

esu ir aš pasidarius, violetinę gėlę.

Simona rašė...

Margar.... - gali ją atsiųsti mums el.paštu rakdarbiunamuciai@gmail.com

Anonimiškas rašė...

Kaip jus kuriate savo nemelius? Ar tai nemokama?

Simona rašė...

Kokius namelius? Turėjote omenyje blog'ą (blogspot)? Jei taip - taip, tai nemokama.