2010 m. rugsėjo 26 d., sekmadienis

Mano menas


Sveikučiai,

Hm. Vakar jau pradėjau pinti naują sudėtingo rašto apyrankę. Kai baigsiu įkelsiu.
O dabar atskubu su savo piešiniais. Iš visų archyvų, kokius tik beradau (daug piešinių esu kažkur nukišus). Tai va. Tikiuosi, kad jums patiks.

Šį piešinį piešiau, kai man buvo 11 metų. 6oje klasėje (dabar aš 7okė). Jį piešiau man labai mėgstama technika - grafika. Kas nežino, tai toks būdas, kai reikia piešti tik tušinuku. Jis nebūtinai turi būti juodas, bet man taip gražiausia.


Šį piešinį taip pat piešiau 6oje klasėje. Pačioj mokslo metų pradžioje. Turbūt jau supratote, kad įamžinau savo vasaros įspūdžius. Kas buvo ten kur aš jau suprato, kad aš pavaizdavau Ventspilyje (Latvija) stovinčią karvę.


Čia mano visai “šviežias“ menas. Daug kas sako, kad gražu, bet pripažinsiu - esu savikritiška. Šiaip man kartais užplaukia toks jausmas, kai žinau jog noriu kurti. O jau kaip ir ką, čia kitas klausimas!


Oi, šituos piešiu jau seniai... Bet ne visą laiką išeina taip, kaip norėčiau.
Šis gan neblogas mano manymu, bet tobulų nebūna. Kažkaip man užėjo, kad reikia nupiešt padavėją. tas Švyturys čia neprišiom, bet ai... 


Dar viena moteriškaitė iš tos pačios serijos. Hipis! Tas man labi patinka ne Švyturio mergaitė. Nežinau kodėl. Bet tas piešinukas man atrodo įdomiau.


O su šituo bizonu buvo toks įdomus reikalas. Kaip ir kiekvienoje mokykloje, taip pat ir mūsų yra dėstoma istorija. Ir mūsų istorijos mokytoja tokia truputį prie meno. Dažnai užduoda mums daryt skaidres ar plakatus. Mano nuomone, tai tik laiko švaistymas, bet jeigu nenori prisirinkti dvejetų, neturi pasirinkimo...
Tai va, šį piešinį baigiau tik šiandien. Na, tiksliau tai buvo 5 minučių darbas tema “Senovės uolų piešiniai“. Klasėje bus paroda iš visų suneštų piešinių. Laukiu laukiuuu.


Štai. Geriausi ir ne tik darbai, kuriuos dar radau gyvus. 
Kaip jums jie? 

xxx
Martė.

6 komentarai:

Simona rašė...

Labai gražūs darbeliai :) Reikės ir man "pakuisti" savo stalčius, gal ir aš kokių piešinukų rasiu ;D

Vakarė rašė...

Man labiausiai patiko "Švyturio mergaitė"
:DDD

Rūga.* rašė...

kaaai. Tu gal dailės mokyklą lankai?

martyna rašė...

Simona, būtų labai įdomu pamatyti :)
ne. dailės mokyklos nelankau. nėra pas mus tokios. mažas miestelis :s
džiugu, kad patiko. kai netingėsiu papaišysiu ir įkelsiu daaar :D

Gabrielee rašė...

Aš lankau dailės mokyklą. Man labai patinka. Lankau 3-čius metus. Gal kada ir jums atsiųsčiau savo darbus :) Tavo darbai neblogi. Man labiausiai patiko kur darei grafiką. Apibūdindama grafiką nepaminėjai, kad ji atliekama tušu ir plunksna :) Gal pati nežinojai :) Tušinuku pradėtą naudotis išgauti smulkioms detalėms (aš taip manau). O dėl žmogaus figūrų, patarčiau daugiau pažiūrėti į merginą (jei pieši mergaitę ar panelę). Tada pamatysi, kad jos rankos ir kojos nėra tokios tiesios. Bet kaip nelankius dailės mokyklos pieši itin gražiai. Ir smagu, kad domiesi piešimu ir jo būdais :]

Gabrielee rašė...

Sveika. Aš lankau dailės mokyklą 3 metus. Pasakysiu atvirai tavo darbai man patiko. Tu kaip nelankius dailės mokyklos pieši itin gerai. labiausiai man patiko tavo grafika. Tik nepaminėjai, kad grafika yra piešiama ne tušinuku (bent jau tikroji grafika), o tušu ir plunksna. Pabandyk pati papiešti tušu ir plunksna. Manau, kad tušinukas naudojamas smulkioms detalėms arba, jei neturi tušo :)Piešiniai mieli. Tik kitą kartą piešdama merginos, ar mergaitės kūną pasižiūrėk, kad rankos ir kojos tikrai nėra tokios tiesios, ir, kad jos tikrai turi sujungiamųjų dalių. Be to pabandyk padidinti klubus ir tada išryškės liemuo. Atrodys natūraliau :) Smagu, kad domiesi daile. :)