2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

Naujokė


Sveiki, mielieji,

Naujokas. Turbūt visi esame patyrę tą jausmą, kai tave atstumia, nepriima į savo būrį, šaiposi, žeidžia...
Kiti naujokai labai greit pritampa, susiranda daug draugų bei su visais sutaria. 
Tikiuosi, kad ir aš su jumis susidraugausiu ir mes gražiai bendrausime, nes aš naujokė. 
Na, gal ne visai. Bet galima ir taip sakyt. Kažkada esu jau čia rašiusi... Aš ta pati Martyna, kuri jums rašydavo apie dekupažą ir apie kitus rankdarbius. Labai gaila, kad šis blog`as nėra aktyvus ir neturi daug skaitytojų. Pasistengsiu prisidėti prie jo populiarinimo, nors ir pati nepažadu būti labai aktyvi... 
Tikiuosi, kad manęs dar neužmiršote ir buvote susidarę gerą nuomonę apie mane, nes aš: grįžtu! 

xxx
Martė.

8 komentarai:

Vakarė rašė...

Sveika, išmokink dekupažuoti niekaip nesuprantu :(

Simona rašė...

BaTaI VaLdO.. xD --> Labukas. Padandysiu ir aš padaryti pamokėlę su nuotraukomis, kad būtų aiškiau. Karoliukų vėrimo pamokėlė taip pat bus :)

martyna rašė...

@BaTaI VaLdO..xD
hm. dabar nedekupažuoju. ir naujų darbų kol kas neturiu. bet jei labai nori, panaršyk archyvuose, ten yra mano straipsnių apie dekupažą, jei gerai prisimenu.

@Simona
laukiu apie karoliukus. pati esu labai nedaug vėrus... :)

Vakarė rašė...

O gal žinot kur pirkti to spicelaus molio?

martyna rašė...

@Batai valdo
kokio to molio? apie kokią rankdarbių sritį tu šneki? tikiuos, ne apie dekupažą? :D

Vakarė rašė...

Ne, ne, ne apie dekupažą, va imkit nuorodą to darbelio ir ten naudojamas molis va nuoroda pasiskaitykit:

http://www.auksarankes.lt/straipsnis/pasidaryk-pati/polimerinio-molio-veidas-kabosonas

martyna rašė...

nežinau. tas darbelis tikrai gražus. nieko nesu panašaus darius. atleisk, kad negaliu padėti :s

Vakarė rašė...

nieko