2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

Naujojo namuko savininkė

Sveiki. Esu dar viena šio nuostabaus blogo rašytoja. Kodėl nusprendžiau čia rašyti? Nes labai mėgstu rankdarbius, juk taip nuostabu kažką padaryti savomis rankomis. O čia noriu savo darbeliais pasidalinti su jumis, išmokyti jus to, ką pati moku. Tikiuosi mes labai gerai susidraugausim. O dabar šiokia tokia informacija apie mane, kad jus žinotumėte kas jums rašo ir kokio aš charakterio.

Mano vardas Edita, na šitai jus jau žinote. Labai mėgstu rašyti, kurti rankdarbius, šokti, piešti ir įvairius kitus dalykus. Moku daryti įvairius dalykus. Mano charakteris yra gan keistokas, nes viena jos savybė visiškai prieštarauja kitai, na bet pabandysiu paaiškinti jums kokia gi aš. Esu labai draugiškas žmogėliukas, tačiau esu pasikėlusi. Mano veide niekada nepamatysite emocijų, nes nemėgstu kai jas mano kiti. Labai lengvai susidraugauju, tačiau esu sunkiai pasiekiama. Esu labai jautri ir mane labai lengva įskaudinti, tačiau niekada neparodau, kad man sunku. 

Manau, kad ir taip jums labai daug papasakojau apie save, tad daugiau nereikia ;)


Jūsų Edita

6 komentarai:

Simona rašė...

O.M.G. Kokia graži pic :)

P.S. Sėkmės rašant :)

Edita rašė...

Ačiū labai

martyna rašė...

sveikučiuks!

Edita rašė...

Labas, labas ;D

Vakarė rašė...

Sveika :)

Edita rašė...

Sveikute (hug) ;)