2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

Segė

Pirmas mano straipsnis bus apie tai kaip padaryti segę. Ji yra viena iš mano mėgstamiausių aksesuarų. Žiūrinėjau žurnalą ir radau jos schemą, labai susidomėjau, nes atrodo ji tikrai įdomiai. Tad pasiėmiau visas reikalingas priemones ir dariau, užėmė man tai apie 1-2 val. Ne taip ir daug laiko, o štai koks nuostabus rezultatas:
Reikės:
-Maždaug 60cm ilgio užtrauktuko smulkiais metaliniai dantukais
-žirklių, adatos, siūlo
-žiogelio arba specialaus segės segtuko

Kaip daryti?
Padaryti šį darbelį visiškai paprasta, tiesiog vadovaukitės žemiau esančiomis taisyklėmis:

1)Atkirpkite šešias maždaug 8cm, šešias maždaug 6cm ir vieną 14cm ilgio užtrauktuko atkarpą. Galus padeginkite, kad neįrtu.
2)Lenkite užtrauktuko atkarpą pusiau dantukais į viršų, vieną galą užkryžiuokite ant kito, sukabinkite siūlu. Gausite žiedlapį. Toliau junkite žiedlapius vieną prie kito. Pagaminkite dvi gėlytes, mažesnę uždėkite ant didesnės, viduryje susiūkite.
3)Pagaminkite gėlės viduriuką: vis prikabindama siūlu, susukite ilgiausią užtrauktuko atkarpą į spiralę, sutraukite apačią. Pritvirtinkite viduriuką segės centre.
4)Kitoje pusėje prisiūkite žiogelį arba specialų segės segtuką. Jei norite paslėpti siūlus, iš plono veltinio iškirkite blynelį, prisiūkite prie jo segtuką, priklijuokite blynelį stiprios fiksacjios klijais.

Aš pati dariau truputi kitaip, tačiau labai panašiai. Foto neįkėliau, nes labai bloga kokybė, tad manau, kad geriau išvis be pic. Tikiuosi, kad jums patiko.

Jūsų Edita

4 komentarai:

Simona rašė...

Nerealiai atrodo (inlove) O šis darbelis tik iš užtrauktukų? Jokios medžiagos nedėta?

Edita rašė...

Ne, čia tik užtrauktukai

martyna rašė...

visai graži. aš irgi esu keletą sagių padarius. tik fotkių neturiu. gal kada reikės padaryt nuotrauką ir įdėt... :)

Simona rašė...

Aš irgi turiu sagių. Bet aš jas esu nuvėrus. Kai būsiu prie savo kompiuterio (rytoj), būtinai įkelsiu :)