2010 m. rugsėjo 25 d., šeštadienis

Pinta apyrankė


Sveiki, draugužiai,

Džiugu, kad mūsų kolektyvą papildė net 3 naujos rašytojos. Esu labai patenkinta ir tikiuosi, kad mes šį blog`ą tikrai prikelsim!
O dabar aš su savo nauja rankdarbių manija:
apyrankių pynimas.

Apie tai sužinojau, perskaičiusi vieną žurnalą. Ten radau schemą. Mane tai sudomino, nes anksčiau matydavau labai daug tokių apyrankių. Žodžiu, ir dar pati tokią turėjau nusipirkusi mugėje. Tai vat, pagalvojau, kad labai smagu būtų pačiai išmokti tokias pinti. 



Čia mano šviežiausia apyrankė. Patinka (nors bent man)! 
O dabar truputį plačiau...

Apyrankes aš pinu iš siuvinėjimo siūlų. Tai storesni, standesni ir gražesnių spalvų už siuvimo siūlus siūlai. 

Pasistengsiu aprašyti visą eigą, naudodamasi įvairiais šaltiniais.

Reikės:

įvairių spalvų siuvinėjimo siūlų;
žiogelio arba lipnios juostos;
žirklių;

Eiga:

Aš darau taip. Pasiimu kokį nors pagaliuką (nestorą) arba pieštuką. Šiam reikalui labai tinka nulaužtas pieštukas. Tada ant jo užrišu reikiamą siūliukų kiekį. Tą pagaliuką įsispraudžiu tarp kelių ir pinu. Pinant siūlus reikia veržti, kad išryškėtų raštai.

Kaip nupinti apyrankę

Reikia šešių skirtingų spalvų maždaug 1 metro ilgio siūlų. Spalvas išdėliok, kaip nori. Jeigu pasirinkai žalią, mėlyną, baltą, raudoną, oranžinę ir geltoną, pradėk nuo žalios – tai yra pirmasis siūlas, ir du kartus surišk su antruoju – mėlynu siūlu. Rišdama mazgą, gerai pažiūrėk paveikslėlį, kad žinotumei, ar siūlą reikia dėti iš viršaus ar iš apačios. Jeigu pradėjai nuo žalios, vadinasi, ji ir turi matytis viršuje. Toliau žalią siūlą reikia rišti (po du mazgus) su baltu, raudonu, oranžiniu ir geltonu siūlais. Žalias siūlas nukeliauja į galą ir ateina eilė mėlynam siūlui, kuris yra pradžioje. Jį rišk taip pat, kaip darei su žaliu. Ir taip tęsk tol, kol apyrankė bus pakankamai ilga. 

Čia yra aprašyto pynimo schema. Viskas labai aiškiai parodyta. Aš ir pati pagal panašią scemą mokiausi. Manau, kad kai nupinsiu dar keletą naujų apyrankių, įdėsiu jums sudėtingesnių raštų bei labai aiškių schemų, kad ir jūs galėtumėt tobulėti!
Asmeniškai aš esu kūrybinga siela, tad retkarčiais spjaunu į tuos brėžinius ir pasitelkiu vaizduotę. Labai geras jausmas, kai nupini apyrankę savo sugalvotu raštu, tada žinai, kad tokios tikrai niekas neturės...

Jūsų.
Martė

12 komentarų:

Rūga.* rašė...

ta schema iš 'bitutės' : D pati kažkada bandžiau, bet, šūdas, atsiprašant, išėjo...

martyna rašė...

@Rūga
aga. dar pabandyk. man tai iš pirmo karto gerai gavos.

Simona rašė...

Kaip tik norėjau klaust, gal kas moka pinti. O dabar dar ir darbo eigą "gavau". Šaunuolė :) Ačiū, rašytojos, kad stengiatės ;]]

martyna rašė...

@Simona
Prašom. bet nesuprantu, kodėl tekstas iš straiosnio vidurio blog`e taip negražiai atrodo. simona, gal tu žinai? :s

Simona rašė...

Ne, nežinau. Dabar bandysiu pataisyti, galbūt čia tik blogger`io klaida... :s

martyna rašė...

o. pataisiau. išėjo!

Edita rašė...

Aš taip pat moku daryt, labai gražiai gaunas (inlove)

Simona rašė...

Edita--> įkelk kai galėsi ir savo apyrankes. Semiuosi minčių, bandysiu pinti ir aš :)

Edita rašė...

Ok, įkėlsiu, jei rasiu jas ;D

Vakarė rašė...

Mh.. Kaip gražu! Reiks pabandyti (reiks įsigyti žalių siūlų :D)

Ieva rašė...

Išmokau pint stovykloj :D
Tai reikės ir man pasidaryt kokią apyrankę :))

Anonimiškas rašė...

labai grazios apyrankes yra parakordo paziurekit :)