2010 m. spalio 1 d., penktadienis

"Ekologiška apyrankė"

Na, nesitikėjau, kad taip greit paruošiu savo pirmąjį straipsnį, juolab, kad tokio dalyko kaip schema gyvenime nesu dariusi (nesmerkite manęs, jei labai jau nesuprantamai). Na o dabar iškart prie reikalo.
Ši apyrankė mane labai sudomino, tuo, kad ją turi Kristen Stewart (kažkuriuo metu ji buvo mano mėgiamiausia aktorė), beje, ši apyrankė labai pigi (beveik nereikia nieko pirkti būten dl šios apyrankės), dar įdomu tai, jog kiek esu mačiusi, niekas tokios apyrankės neturėjo.Taigi Jums reikės:
1. Apie 20 Žiedų nuo skardinių (aš sunaudojau 22)
2. Atlasinės, zomšinės ar odinės juostelės (spalvą išsirinkite tokią kokia Jums labiausiai prie širdies, aš pasirinkau savo mylimiausią - juodą.
3. Žirklių (juostelei nukirpti)
4. Degtukų ar žiebtuvėlio (juostelės galui uždeginti (kad neirtų))Noriu pasakyti tai, jog apyrankė daroma dviem sluoksniais (jei darysit vienu ji sukinėsis).
Negaliu paaiškinti kaip ją daryti, nes Jūs tiesiog nesuprasite, tad išsinagrinėkite schemą ir pirmyn!
Pilka spalva pažymėjau apatinius skardinių žiedus, juoda, viršutinius, o rožine spalva pažymėjau virvelę.

Na o štai čia mano apyrankė: (Spausti ant paveikslėlio, kad pasididintų)P.S. Kažkaip mano scaner'is nesamoningai apkarpė nuotrauką.. Sorry.
Laukiu Jūsų nuomonės apie tai ;]
Visada Jūsų Gabi.!♥

5 komentarai:

Ieva rašė...

Reiks pabandyt pasidaryt :))

martyna rašė...

mane sužavėjo pati idėja.
iš kur tu sužinojai apie tokias apyrankes?

BiškiGabrielė rašė...

twilightandnewmoon.blogas.lt
Kažkada jį skaičiau, tad va tokią ayrankę kažkas įkėlė, tad ir pasidariau :D

Edita rašė...

Nice, nice, nice ;)

Call me Fruitini rašė...

Nerealiu!