2010 m. spalio 1 d., penktadienis

Sveiki, aš Gabrielė ;]

Sveikučiai. Tikriausiai supratote, kad mane matysite rašytojų tarpe- aš Gabrielė.
Tikriausiai Jums įdomu kodėl pradėjau rašytį šį blog'ą? Ogi todėl, kad tikriausiai kaip ir kiekvienas čia esantis žmogutis mėgsta rankdrabius. Juos darau dažnokai, tačiau neprižadu kad parašysiu konkrečiai du kartus ar kiek nors į savaitę (nes vėliau būna, kad pažadų neištęsi, tad geriau iš vis neprisižadėti. Vos tik ką nors padarysiu iškart įkelsiu išsamią informaciją kaip galėtumėte pasidaryti Jūs.
Na, o dabar lekiu ruošti pirmojo straipsnelio apie "Ekologišką apyrankę"...
Tikiuosi puikiai sutarsime.

P.S. Kas nors padarykite man namelį, nes mano vardas ne Gabija. Ačiū iš anksto ♥

1 komentaras:

martyna rašė...

sveikutė. tikiuosi, bus malonu kartu dirbti :)

Martė.